Z vlastních zkušeností víme, že když se něco porouchá, nechceme nikam jezdit a ukazovat nebo vysvětlovat důvody reklamace. Chceme mít své zařízení zpět co nejdříve a pokračovat dál. Proto každý náš produkt TicWatch obsahuje službu Prémiové záruky, s níž si s případnou reklamací nemusíte dělat žádné starosti.

Službou, kterou může využít každý majitel produktů TicWatch z oficiální české nebo slovenské distribuce, Vám dáváme možnost bezstarostně předat výrobek k reklamaci, až se to bude nejvíce hodit Vám. Žádné cestování k nejbližšímu prodejci, žádné čekání ve frontě a žádné vysvětlování. Stačí, když zde vyplníte formulář k reklamaci. Spojíme se s Vámi a bezplatně vyzvedneme produkt přímo u Vás doma, v kanceláři nebo kde si řeknete a po odstranění závady zajistíme i jeho opětovné doručení zpět do Vašich rukou. To vše v nejkratším možném čase, abyste mohli co nejdříve zařízení zase používat.

Prémiová záruka TicWatch se vztahuje pouze na produkty zakoupené z oficiální české distribuce, tedy z našeho eshopu, nebo od našich autorizovaných partnerů.

Reklamační formulář